Pages

Wednesday, February 24, 2010

UTRE

Eve konecno da postavam nekoj post.... Me nema, znam... I, cudno mi e kako ne mkozam da najdam vreme duri ni za eden malecok post... No, ne mozam navistina... Doagjam od rabota, cerka mi me ceka, me zadolzuva ili e obratno?! i zaedno sme dodeka da legne, a koga ke bide toa, jas sum tolku umorna sto ne stignuvam nitu meil da proveram... I, sekoj den si velam, utre, utre, utre konecno... A, za utre me cekaat kup raboti, ovaa kniga je pocnuvam utre, ovoj gjerdan, a da i da se javam utre na barem edna od moite drugarki, koi by the way mnogu mi nedostigaat, treba da kupam i ova, i da otidam na zabar... Ama, utre si doagja i si proagja i se e isto. Ne otidov na zabar, ne stignav da se javam na nitu edna drugarka, ne ja pocnav knigata, a za gjerdanot i da ne zboruvam...
Ama eve od UTRE, vetuvam!
Utre! Znaci DO UTRE!
A, do togas eve nesto sto srabotev ovie posledni denovi:

0 comments:

Post a Comment