Pages

Sunday, July 11, 2010

My first felt balls


Uspeav! Gi napraviv svoite prvi filc topcinja. Imav volna uste od poodamna, baba mi zeveese na selo i naslediv kup bela i crna volna, 100% prirodna. Kupiv boi za volna i svila, od koi tegetot izleze najdobro i ja zamoliv tetka mi da ja izboi. Najposle dobiv volna vo sest boi! laughing smileys
Zavcera maz mi izleze so malata i resiv da se obidam so ona sto se vika "mokar filc" i.... mislam deka uspeav.
Za pocetok mora da priznaete ne e loso!
Kako i da e jas se gordeam i odvaj go cekam sledniot sloboden saat ili dva da napravam kup filc topcinja, a potao i nekoj ubav gjerdan!
Trcav po stanot kako luda, mu zvonev na maz mi da dojde pobrzo
- go napraviv prvoto topce! - vikam na telefon,
- kakvo topce? - covekot se najde vo cudo,
- pa od volnata,jupiii!
Samata si se smeam na sebesi, kako li sum izgledala, no takva e magijata na racnata rabota, barem mene mi go kreva adranlinot, a potao me smiruva i opusta!

0 comments:

Post a Comment