Pages

Sunday, September 12, 2010

Megi O'Farel so nekolku nejzini romani



Bas taka! Megi O'Farel so nekolku nejzini romani, od koi najomileniot moj, blagodarenie na koj gi imam site drugi nejzini ctiva, ne e tuka! http://www.thescubasite.com
A, kaj e?
E, pa ne znam... Taka e toa, koga ne se zapisuva komu mu se davaat knigite i koga ne se znae kade da se baraat! http://www.thescubasite.com
Slucajno ja kupiv "Kada si otisao", pred nekolku godini, vsusnost pred tri godini i dolgo vreme stoese na raftot, se dodeka ne ja procitav za edna nok...

Prekrasna kniga! Stilot ne ovaa angliska pisatelka e mnogu citok, koncizen, zabaven vo seriozni situacii i seriozen vo zabavni situacii. Bolkata za zagubenata ljubov e opisana na nacin koj dopira do sekoj covek. So nejzinata zaguba, gubime i nie i posle toj roman, edinstveno sto cuvstvuvame e blagodarnost..., za toa sto nasite ljubeni se se uste so nas i do nas.
Nokta ne 31-ti Dekemvri, nocta koga trebase da dojde 2008-ta godina, umorna se vrativ od rabota. Se sekavem deka mi bese loso i postoese opasnost da ostaneme doma so mojot soprug. Ne znam kako vo takvoto raspolozenie, zabelezav nekoi novi knigi na raftot!
stanav i sto da vidam?! SITE ROMANI OD MEGI O'FAREL NA EDNO MESTO!
Mojot novogodisen podarok!
Ti blagodaram ljubov moja!
Taa nok ostanavme doma, ne mozev nikade da izlezam, ama ne bev tazna, odvaj cekav da mi zapocne novata godina, pod cebe, toplo e i uste potoplo so romanite na Megi. I, da, veese mnogo utredenta!
Moram da kazam deka drugite romani ne mi ostavija vpecatok kako prviot roman od nejze, no sepak se uste mi e edna od poomilenite pisatelki.
"Nova haljina visi sa spoljne strane ormara. Kupila ju je pre nekoliko nedelja kada je, shvativsi da nije proslo ni mesec od ona dva koliko ce biti razdvojeni, otisla je u kupovinu da se utesi. Vratila se u stan sa opojnim osekanjem sreke i grize savesti koja sledi nakog velikog troskarenja i zatekla Ejdana i njegovog prijatelja Sema kako spremaju ogromne kolicine hrane u kuhinji. Veselo su se zainteresovali za sadrzaj raznoraznih plasticnih kesa koje je donela i naterali je da pokazuje kupljene stvari, jednu po jednu, dok su oni sedeli za stolom i jeli ono sto su kuvali. " Boze tako mi je drago sto nisam zensko", rece Ejdan nakon izvesnog vremena. "To je tako komplikovano".

0 comments:

Post a Comment