Pages

Sunday, September 5, 2010

Odluka

Me nema podolgo vreme na blogot. Onie koi me sledat zabelezaa...
Ovoj pat e opravdano i so pricina. Imeno, imav mala hiruska intervencija, koja sama po sebe i ne e tolku strasna, no se sluci vo migot koga mislev deka konecno e se vo red. I, fala mu na Boga za toa!
Se sluci na vreme, a jas ja primiv kako predupreduvanje. Ednostavno, si rekov "sto fajde od "bolesta", ako ne izvlecam pouka?"
I, resiv, za moment da zastanam, da razmislam i da se sozemam.
Donesov nekolu vazni odluki, mali za covestvoto, no golemi za mene:
1. Veke nema stresovi, rokovi i nevrozi
2. Menuvam kompleno nacin na ishrana i stanuvam vegeterijanec, so tendencija na vegan ( ako ve interesiraat podetalnite pricini slobodno procitajte ja "Kako sam pobedila rak" od Lorin Dej i ke vi stane pojasno)
3. Ke uzivam vo sekoj moment od zivotot, ne prisiluvajki se da pravam raboti koi ne gi sakam
4. Se nadovrzuvam na pogorekazanoto, ke tezneam da go zbogatam svojot zivot so raboti koi gi sakam i me ispolnuvaat ( a gi ima mnogu, veruvajte)
5. Ne smeam da dozvolam da me unisti monotijata i masinerijata na zapdniot zivot, po koj tezneeme, iako ne ne pravi srekni scared smileys
6. So site sili ke se trudam da si gi zadrzam sonovite, da veruvam vo niv i da si gi ispolnam
7. Mnogu poveke vreme ke pominuvam so moite sakani i najsakni ( mazot mi ne e tuka, no toa ne me sprecuva da sum so nego postojano free smileys
I, ne sakam da ve zamoravam uste mnogu, samo sakam da kazam deka treba da zapreme, da razmislime za zivotot koj e tolku kratok, tolku ubav i tolku darezliv, sto ednostavno nema pricina da ne mu vozvratime, barem so nasmevka, zasto onie sto ne ljubat ne baraat nisto poveke!
I, vo megjuvreme dodeka go treniram mojot organizam na noviot nacina na ishrana ( sto voopsto ne mi pagja tesko, mojota dosegasna ishrana mnogu malko vnimanie mu posvetuvase na mesoto, no sepak...), isprobuvam razni recepti. A, ovoj karameliziran "bomba" kolac go napraviv vcera!
I, mogu e vkusen mmmmmm!

0 comments:

Post a Comment