Pages

Tuesday, July 27, 2010

Fragile felt necklace



Premnogu e nezna i zatoa ne mozev da smislav poinakvo ime. Mi se dopagja ovaa kombinacija na heklano so filc. Of, samo kolku bev radosna koga svativ deka filcot i ne e tolku tezok, no za toa veke pisusav, mi se cini! Uzivam vo mokriot filc i sega nov predizvik mi e suviot filc, no se uste ne mozam da najdam soodvetna igla smiley emoticons
Kako i da e, dosta vreme potrosiv na ovoj gjerdan, go pravev vo poveke etapi i uzivav vo sekoja posebno, a koga na krajot izleze tokmu onaka kako sto zamisluvav, e togas " na mojata sreka kraj i nemase" i celata bev vo ovoj fazon winking smileys
I, ne mozev da ja zamislam bez mengjusi i tocka...
Pa togas se rodi ovoj preubav par mengjusi...

Sakam da ja zamisluvam na crn top, crna majca so plitko dekolte, siv fustan i sekako bela kosula.
Ovaa slika ja postaviv za da se vidi poubavo kako gjerdanot izgleda na mene!

I, nemojte da mi zameruvate na moeto bezobrazno falenje, sepak mi e prv filc laughing smileys

0 comments:

Post a Comment